وجود و منحصر به فردی جواب معادلات ابردیفرانسیل

پایان نامه
چکیده

ما قضیه وجود و منحصر به فردی جواب معادلات ابردیفرانسیل معمولی روی ابرخمینه ها را بیان و اثبات می کنیم. نشان داده شده است که هر میدان ابربرداری x x0+x1 یک شار انتگرالی منحصر به فرد ?:r1/1x(m,am)--->(m,am) دارد که در شرط اولیه داده شده صدق می کند. اما ساختار ابرگروه روی r1/1 به طور خاص در نظر گرفته شده است . (سه ساختار ابرگروه لی غیر ایزومورف روی وجود دارند، که همگی جمع را به عنوان عمل گروه در گروه لی زمینه r، دارند). شار انتگرالی x بطور منحصر بفرد مشخص می شود و از ساختار ابرگروه لی r1/1 مستقل است . سرانجام رابطه بین مشتق لی، ضرب دورنی و مشتق برونی ابرفرمها داده شده است .

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بررسی منحصر به فردی جواب های بدیهی و غیربدیهی معادلات انتگرال غیرخطی ولترا

در این مقاله منحصر به فردی جواب بدیهی x(t)0 از معادله انتگرال ولترا از نوع x(t)tok(t,s,x))ds مورد بررسی قرار می گیرد. که در حین مطالعه جوابهای بدیهی، موضوع جوابهای غیربدیهی از این نوع معادلات نیز پیش کشیده می شود. برای این منظور ابتدا وجود جواب برای معادله انتگرال ولترا و سپس پیوستگی جواب فوق را مورد بررسی قرار می دهیم. که نتایج این معادلات (جوابها) قضیه ای بسیار مهم در نظریه معادلات اتگرال به ...

15 صفحه اول

وجود تعداد نامتناهی جواب برای یک سیستم جفت شده از معادلات شرودینگر-ماکسول

وجود تعداد نامتناهی جواب برای یک سیستم جفت شده از معادلات شرودینگر-ماکسول را از طریق قضیه فونتین تحت شرط سرامی را مورد مطالعه قرار می دهیم. در این مقاله شرایط ضعیف تری برای مساله نسبت به مقاله های مشابه قبلی در نظر گرفته ایم.

متن کامل

وجود و یکتایی جواب معادلات دیفرانسیل فازی مرتبه دوم

در این پایان نامه به حل معادلات دیفرانسیل فازی مرتبه دوم و اول پرداخته شده است

15 صفحه اول

بررسی وجود و یکتایی جواب معادلات انتگرالی غیر خطی

در این پایان نامه قصد داریم به بررسی وجود و یکتایی جواب های معادلات انتگرالی ولترا- فردهلم و توسیع این معادلات بپردازیم. نتایج جدید با استفاده از قضایای نقطه ثابت دوگانه و نقطه تطابق دوگانه در فضای باناخ x=c([a,b],r) به دست آمده است.

مقایسه تأثیر وضعیت طاق باز و دمر بر وضعیت تنفسی نوزادان نارس مبتلا به سندرم دیسترس تنفسی حاد تحت درمان با پروتکل Insure

کچ ی هد پ ی ش مز ی هن ه و فد : ساسا د مردنس رد نامرد ي سفنت سرتس ي ظنت نادازون داح ي سکا لدابت م ي و نژ د ي سکا ي د هدوب نبرک تسا طسوت هک کبس اـه ي ناـمرد ي فلتخم ي هلمجزا لکتورپ INSURE ماجنا م ي دوش ا اذل . ي هعلاطم ن فدهاب اقم ي هس عضو ي ت اه ي ندب ي عضو رب رمد و زاب قاط ي سفنت ت ي هـب لاتـبم سراـن نادازون ردنس د م ي سفنت سرتس ي لکتورپ اب نامرد تحت داح INSURE ماجنا درگ ...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید باهنر کرمان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023